دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 20 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۵۶:۴۰

شرکت ملی حفاری در مناطق ساحلی پایگاه‎‎های عملیاتی می‌سازد

باشگاه خبری فراساحل: رئیس اداره مهندسی و طراحی راه و ساختمان شرکت ملی حفاری اعلام کرد: ساخت پایگاه عملیاتی در مناطق ساحلی و خارج از خوزستان برای ارائه خدمات پشتیبانی عملیات و خدمات فنی و حفاری در دستورکار قرار گرفت. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، مسعود جعفرزاده در آئین غیر رسمی‌بهره برداری از پایگاه عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران جزیره کیش به تاریخچه تاسیس شرکت ملی حفاری ایران در سال ٥٨ به فرمان امام راحل اشاره کرد و گفت: این شرکت میراث دار تاسیسات و ساختمان‎های پراکنده متعلق به شرکت‎های خارجی پیش از انقلاب و در مرزهای شهر اهواز بود که با توجه به گسترش ناوگان حفاری و طیف خدمات این شرکت در حوزه مناطق نفت‎خیز، خشکی و دریا، در بیشتر نقاط کشور این تاسیسات و کارگاه‎ها پاسخگوی نیازهای عملیاتی نبودند.

وی افزود: این موضوع مدیریت شرکت را بر آن داشت تا با نوسازی و بهسازی تاسیسات در رفع مشکلات اقدام کنند، گستردگی حضور شرکت ملی حفاری در حوزه میدان‎های مشترک نفت و گاز به ویژه میدان گازی پارس جنوبی و میدان‎های واقع در خلیج فارس، ساخت پایگاه عملیاتی در مناطق ساحلی و خارج از خوزستان برای ارائه خدمات پشتیبانی عملیات و خدمات فنی و حفاری در دستورکار قرار گرفت. رئیس اداره مهندسی و طراحی راه و ساختمان شرکت ملی حفاری عنوان کرد: ساخت پایگاه عملیاتی کیش به عنوان مهمترین مراکز پشتیبانی در اواسط دهه ٨٠ و با در اختیار گرفتن و تخصیص زمینی به مساحت پنج هکتار طراحی و در سه فاز ساخت تاسیسات زیر بنایی، ساختمان‎های اداری و کارگاهی به مرحله اجرا درآمد و شاهد بهره برداری واحدهای عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران در این پایگاه هستیم.

جعفرزاده به تاکید مدیریت عالی شرکت، مبنی بر رعایت الزام‎های زیست محیطی و سامانه جداسازی فاضلاب صنعتی و غیر صنعتی به تصفیه خانه‎ها و چربی‎گیرهای صنعتی اشاره کرد و گفت: این طرح در سایه همدلی و همراهی کارکنان شرکت ملی حفاری ایران انجام شده است. آئین غیررسمی‌بهره برداری از پایگاه عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران جزیره کیش با حضور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، امام جمعه کیش، جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش عصر شنبه در پایگاه عملیاتی این شرکت در شهرک صنعتی کیش برگزار شد. مراسم بهره برداری رسمی‌ از این پایگاه قرار است ٢٩ آذر ماه امسال با حضور مسئولان کشوری برگزار شود.



  کد خبر : 2718
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :